צרו איתנו קשר בוואטסאפ

הסעות לחינוך מיוחד

לקבלת הצעת מחיר - מלאו את הטופס

אופי נסיעה


המסלול מורכב יותר? צרו איתנו קשר ונדאג לכם 02-673-7780

אחד מסוגי ההסעות שהדרישה אליהם היא גבוהה במיוחד, אך דורשת עמידה בסטנדרטים קפדניים במיוחד, היא ללא ספק ההסעה שנדרשת לתלמידי החינוך המיוחד. הסעות לחינוך מיוחד חייבות לקחת בחשבון, שאוכלוסיית הנוסעים היא אוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים. האוכלוסייה של החינוך המיוחד לכשעצמה היא מגוונת מאד. בחלק מהמקרים מדבור על אנשים עם מוגבלות פיזית, לעתים על אנשים עם בעיות בתחום התקשורת או הקוגניציה, ועוד. לכן, בחברת א.ברזני אנו מקפידים מאד שהנהגים שלנו יעמדו בסטנדרטים הקפדניים ביותר כשהם מסיעים את תלמידי החינוך המיוחד.

על מה עוד אנו מקפידים?

רכבים שמותאמים לצרכים – במיוחד כאשר מדובר על הסעות לחינוך מיוחד לתלמידים בעלי מוגבלות פיזית, אנו מקפידים על כך שהרכבים יתאימו להם – כולל מעליות מיוחדות עבור כסאות גלגלים, ומושבים שמותאמים לישיבה עבור תלמידים עם צרכים מיוחדים.

הסעות בכל הארץ – מאחר שבמקרים רבים, מוסדות הלימוד לתלמידי החינוך המיוחד אינם ממוקמים בהכרח בעיר בה מתגורר התלמיד, הרי שהצורך בשירותי הסעות לחינוך מיוחד נדרש מאד. בחברת א.ברזני נוכל לספק לכם מגוון רחב של רכבי הסעות ונהגים בכל רחבי הארץ. הרכבים מגיעים ממש עד לביתו של התלמיד ואוספים אותו משם – ומורידים את התלמידים בכניסה למוסד הלימודים, כך שאין שום צורך שהתלמידים ילכו באופן עצמאי מהבית שלהם לתחנת האיסוף או ההפך.

תפקיד הנהגים שלנו – למרות שתמיד בעת הסעות לחינוך מיוחד חובה שיהיה מלווה, הרי שגם הנהגים שלנו הם אנשים בעלי רגישות גבוהה למצבם של התלמידים. אנו לוקחים לעבודה רק את הנהגים המוכשרים ביותר לא רק בנהיגה – אלא גם במתן שירות לתלמידים.

התלמידים נמצאים בידיים בטוחות

יודגש שחברת א. ברזני הסעות בע"מ ספקת שירותי הסעות תלמידים למגוון רחב של גילאים, החל מגנים לילדי החינוך המיוחד, ועד למסגרות שמיועדות לתלמידי התיכון עד לגיל 21. הדבר מאפשר לכם לדעת שהילדים שלכם נמצאים תמיד בידיים טובות.

הסעות לחינוך מיוחד

להתייעצות בחינם השאירו פרטים או כתבו לנו ב וואטסאפ